Perut Buncit Selepas Berkahwin?

Persoalan mengapa ramai pasangan selepas berkahwin perut menjadi buncit.  Mula-mula kahwin slim melim jer bila dah lama masing masing naik bukit depan perut. Baik bini baik laki cam mengandung 3-4 bulan pulak.   Saya menghadapi masalah ini dan saya tak pelik jika ramai lagi orang pon mempunyai masalah yang sama dengan saya.




Mari kita perbincangkan bersama permasalahan ini supaya mendapat kepuasan hati persoalan PUNCA,   MENGAPA,  CARA ATASI  DAN PETUA juga LANGKAH LAIN menanganinya;



PUNCA MENJADI  BUNCIT

 - Orang lelaki mudah menjadi buncit berpunca daripada faktor kelamin kalau nak tahu.  Berlaku apabila cecair daripada isteri mengalir masuk melalui alat kelamin lelaki semasa melakukan hubungan seks kerana perubahan hormon yang membuat perut menjadi buncit. 

 - Kerap melakukan aktiviti seks. Kadar testosteron menurun masa air mani keluar dan menyebabkan kadar metabolisme menurun.   

- Hormon estrogen (pengumpul lemak) yang tinggi dalam badan yang merosakkan hormon testosteron.  Bila hormon testosteron menurun muscle produced akan berkurang.

- Kerana sebab sebab di atas jugalah perempuan menjadi perut buncit sama sahaja sebab dan puncanya.  Tapi tanpa kita ketahui dan sedari isteri mendapat khasiat daripada air mani suami itu sendiri. 


 KHASIAT AIR MANI KEPADA ISTERI

 - Kulit menjadi cantik dan lembut hasil daripada pancutan air mani yang mengandungi banyak protein yang berkhasiat.

- Protein yang banyak merangsang pertumbuhan sel dalam badan dan menurunkan metabolisme.

- Pancutan air mani suami ke dalam rahim boleh menyebabkan dikurniakan zuriat.

- Rambut menjadi semakin hitam dan berkilat.


MENGAPA MUDAH BUNCIT

- Bila dah berkahwin makan minum tersedia sahaja,  asyik makan jer la senaman kurang mana tak buncit.

 - Isteri mahu mencuba bermacam resepi suami lah mangsa tempat test makanan sedap ke tak.

- Faktor keturunan


 CARA MENCEGAH



- Jaga pemakanan



 - Bersenam



 - Gaya hidup sihat


PETUA

1. Campuran cuka,  garam dan kunyit di kisar kemudian ditepek pada perut dan dibalut dengan bengkung.

 2. Campuran sedikit beras dan di kisar  halus kemudian campur dengan cekur, gula merah,  air asam jawa dan sedikit air suam tapis kemudian diminum.  Buat minum seminggu 4 kali.

3. Halia,  limau nipis,  air suam,  garam dan lada hitam di kisar ditapis dan diminum airnya.

4. Campuran asam jawa,  jadam dan air mendidih,  sapu pada perut dan pakai bengkung

5. Halia ditumbuk halus gaul dengan perahan asam jawa pekat dimakan bersama nasi panas panas.  Dapat mengempiskan perut dan memperbaiki pengaliran darah dalam bad




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Selain  mengamalkan langkah dan petua di atas ada juga langkah lain yang boleh kita cuba.  Terdapat banyak produk diluar sana yang menawarkan bermacam bentuk sama ada pil, bancuh,  sapu atau pon cucuk atau pembedahan yang sakit juga ada.  Tapi mengapa kita nak risiko kan diri dengan semua itu yang tak menjaminkan dari sumber semulajadi,  berkesan dan paling halal.


SHAKLEE DIJAMIN DARI SUMBER SEMULAJADI,  BERKESAN DAN HALAL



 SIJIL HALAL SHAKLEE



 TESTIMONI






Selamat berusaha dengan gigih untuk mengempiskan perut dan dan jangan sesekali mengalah untuk mencuba dan mencuba sehingga berjaya mencapai impian tersebut begitu juga kepada saya hehe jangan mudah buat separuh jalan kali ni saya nekad nak buat semua di atas.

Doakan saya amin. 
Kepada yang berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai perkara ini dan mengenai produk boleh terus menghubungi saya melalui no di bawah atau meninggalkan komen supaya saya dapat membalas kepada anda. 









Ingin tahu lebih lanjut? 

Boleh

 Pm / whatsapp : 018-3765006
 Panpage  JomSihatCantikCentre
 SID Shaklee : 1087275